انواع جنس سینک ظرفشویی را بشناسید و بعد به فکر خرید آن باشید

انواع جنس سینک ظرفشویی را بشناسید و بعد به فکر خرید آن باشید
شاید جالب باشد که بدانید سینک ظرفشویی همین مدل‌های استیل تک یا دولگنه نیست که ما می‌شناسیم و در بسیاری از خانه‌ها آن را می‌بینیم. امروز بیشتر درباره انواع سینک ظرفشویی از نظر جنس متریال خواهیم گفت.

انواع جنس سینک ظرفشویی را بشناسید و بعد به فکر خرید آن باشید

شاید جالب باشد که بدانید سینک ظرفشویی همین مدل‌های استیل تک یا دولگنه نیست که ما می‌شناسیم و در بسیاری از خانه‌ها آن را می‌بینیم. امروز بیشتر درباره انواع سینک ظرفشویی از نظر جنس متریال خواهیم گفت.

سینک ظرفشویی جزو لوازمی است که موقع خرید آن خیلی به جزئیات و نکات مهمی که وجود دارد توجه نمی‌کنیم. به عنوان مثال شاید هنوز خیلی‌ها با انواع سینک آشنا نباشند فقط آن را در حد یک محصول استیل تک یا دو لگنه یا نهایتا بشناسند که به صورت توکار یا روکار نصب می‌شود.

اما این تمام ماجرا نیست و این محصول از نظر متریال ساخت انواع مختلفی دارد. مجموع این عوامل هم باعث می‌شود قیمت سینک ظرفشویی در بازار متغیر باشد. در این مطلب می‌خواهیم بیشتر درباره انواع سینک از نظر جنس ساخت بگوییم.

سینک ظرفشویی استیل

بی‌تردید پرمصرف‌ترین مدل سینک همین نمونه تمام استیل یا استیل ضدزنگ است که بسیاری از ما آن را می‌شناسیم و در خانه‌هایمان از این مدل استفاده می‌کنیم. شرکت‌های مختلفی سینک استیل تولید می‌کنند که دلیل اصلی این موضوع را باید در ویژگی‌های این مدل جستجو کنیم. در بین انواع سینک اخوان و استیل البرز و لتو و... می‌توان مدل تمام استیل را مشاهده کرد.

از مهمترین ویژگی‌های سینک ظرفشویی استیل که باعث شده است تا کاربرد زیادی داشته باشد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوام و استحکام خوب
  • زیبایی و تناسب با دیگر اجزای آشپزخانه
  • قیمت مناسب
  • شستشوی راحت با مواد شوینده
  • نصب آسان
  • تنوع محصولات موجود در بازار

سینک ظرفشویی کامپوزیت

سینک ظرفشویی کامپوزیت که به عنوان مدل گرانیتی هم شناخته می‌شود یکی از جدیدترین نمونه‌های موجود در بازار است که زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد. وقتی طراحی آشپزخانه شما مدرن و امروزی باشید، احتمالا ترجیح می‌دهید حتی برای طراحی و جنس سینک ظرفشویی آشپزخانه هم وسواس به خرج دهید.

سینک‌های کامپوزیت طراحی‌های مختلفی دارند و می‌توانید نمونه‌های منحنی یا اریب آن را در بازار پیدا کنید. مهمترین ویژگی‌های این مدل شامل موارد زیر است:

  • استحکام و مقاوت بسیار بالا
  • تنوع بسیار خوب برای سخت‌پسندان
  • طراحی و رنگ‌بندی جذاب
  • مقاومت در برابر لک و خراش

سینک ظرفشویی چدنی

یکی دیگر از مدل‌های موجود در بازار که طرفداران خاص خودش را دارد، سینک چدنی است. این مدل هم در نگاه اول کمی شبیه نمونه استیل با رنگ‌بندی متفاوت به نظر می‌رسد، ولی در واقع در ساخت آن از چدن استفاده شده است.

اما سینک چدنی نسبت به نمونه تمام استیل ویژگی‌ها و برتری‌های مهمی دارد که نمی‌توان به سادگی از کنار آنها گذشت. البته نباید از این موضوع هم ساده عبور کنیم که قیمت بالاتری هم دارد. از مهمترین مزایای این سینک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع رنگی بسیاری بالا مطابق با سلایق مختلف
  • صدای کمتر هنگام شستشوی ظروف نسبت به مدل استیل
  • مقاوت بسیار بالا در برابر خراش
  • استحکام و دوام خوب

سینک ظرفشویی سنگی

اگر خاص‌پسند هستید و دلتان می‌خواهد همیشه متفاوت باشید، سینک ظرفشویی سنگی می‌تواند جلوه‌ای بی‌نظیر را برای آشپزخانه شما به ارمغان بیاورد. به یک آشپزخانه لوکس و مجلل با کابینت‌های چوبی و نمای سنگی روی کابینت و سینک فکر کنید تا هوش از سرتان برود.

تولیدکنندگان برای ساخت این مدل سراغ سنگ‌های طبیعی و مصنوعی نظیر مرمر، کورین یا سنگ صابونی می‌روند که هرکدام ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودش را دارد. اما به طور کلی، زیبایی مثال‌زدنی، کیفیت و استحکام بالا، جلوه متفاوت، تمیزکردن راحت و تنوع رنگ خوبی از مهمترین ویژگی‌های آنها هست.

سینک ظرفشویی مسی

این روزها که مانند قدیم دوباره استفاده از ظروف مسی خیلی مُد شده است، چرا سینک ظرفشویی آشپزخانه‌هایمان هم مسی نباشد؟ این مدل هم ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودش را دارد، ولی شاید مهمترین مشخصه بارز آن زیبایی و تمایزش نسبت به نمونه‌های دیگر باشد. این سینک هم مقاومت و استحکام قابل قبولی دارد، زیبایی ان قابل توجه است و تمیز کردن آن سخت نیست. ولی نکته‌ای باید بدانید این است که بعد از مدتی امکان دارد کدرتر از قبل شود.

سینک ظرفشویی شیشه‌ای

تصور کنید یک سبک زندگی مینیمال را انتخاب کرده‌اید و دوست دارید از یک طراحی مدرن و جذاب برای آشپزخانه‌تان لذت ببرید. حالا کافی است به ترکیب یک هود و اجاق گاز صفحه‌ای شیشه‌ای در کنار یک سینک ظرفشویی شیشه‌ای فکر کنید.

اما این مدل سینک کاملا شیشه‌ای نیست و در برخی قسمت‌های آن از استیل ضدزنگ استفاده شده است. با اینکه زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد، ولی استحکام آن بالا نیست و هر لحظه باید ترس شکستن آن را داشته باشید.

سینک ظرفشویی سرامیکی

آخرین گزینه هم مدل سرامیکی است که با وجود استحکام و مقاوت خوب، قیمت مناسبی دارد و روکش آن را از سفال لعابی در نظر می‌گیرند. زیبایی، استحکام و درخشندگی این مدل اصلی‌ترین دلایلی است که خریداران سراغ آن می‌روند.

خرید بهترین سینک ظرفشویی از فروشگاه اینترنتی زنبیل

حتی سینک را هم می‌توان آنلاین خرید! برای بررسی مدل‌های مختلف سینک ظرفشویی، مقایسه مشخصات آنها، مشاهده تصاویر، بررسی قیمت روز و در­ نهایت یک خرید اینترنتی خوب می‌توانید به فروشگاه اینترنتی زنبیل سر بزنید. در این فروشگاه شما علاوه بر محصولات دیجیتال، پزشکی، آرایشی و ... میتوانید تنوع کاملی از لوازم خانگی معتبرترین برندها را مشاهده در زنبیل علاوه بر تضمین بهترین قیمت می‌توانید ازخدمات منحصربه‌فرد زیر هم بهره‌مند شوید:

  • چتر حمایتی زنبیل
  • 10 روز ضمانت خرید
  • امکان خرید اقساطی


لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید