برای خرید ریش تراش و ماشین اصلاح بی‌گدار به آب نزنید

برای خرید ریش تراش و ماشین اصلاح بی‌گدار به آب نزنید
در حالی که مدل‌های مختلفی از انواع ماشین اصلاح و ریش تراش ضدآب در بازار به فروش می‌رسد، اما حواستان باشد برای خرید این دو وسیله مهم نباید بی‌گدار به آب بزنید!

برای خرید ریش تراش و ماشین اصلاح بی‌گدار به آب نزنید

در حالی که مدل‌های مختلفی از انواع ماشین اصلاح و ریش تراش ضدآب در بازار به فروش می‌رسد، اما حواستان باشد برای خرید این دو وسیله مهم نباید بی‌گدار به آب بزنید!

بسیاری از آقایان برای ظاهر چهره و آراستگی خود اهمیت ویژه‌ای قائل هستند و به همین دلیل تقریبا در هر خانه‌ای می‌توان یک ریش تراش پیدا کرد. اما با توجه به اینکه نمی‌توانیم خیلی زودزود به آرایشگاه برویم و از طرف دیگر برای رعایت نکات بهداشتی و مراقبت از پوستشان، برخی هم ترجیح می‌دهند در خانه خودشان یک ماشین اصلاح خوب داشته باشند که البته بسیاری از ما آن را به نام موزر می‌شناسیم.

از قدیم ماشین اصلاح موزر و ریش تراش فیلیپس را همه می‌شناختند. اما این تمام ماجرا نیست و برندهای معتبر زیادی چون پاناسونیک و براون یا برندهای باکیفیت چینی نظیر شیائومی هم در زمینه تولید انواع ماشین اصلاح صورت و بدن و ریش تراش فعالیت می‌کنند.

با توجه به تنوع محصولات موجود در بازار و از طرف دیگر امکانات و طراحی ظاهری متفاوت آنها بهتر است نکات مهمی را از قبل بدانید سپس خریدتان را نهایی کنید. قرار است چندین سال از ریش تراش و ماشین اصلاح خودتان استفاده کنید، بنابراین نه‌تنها باید کیفیت و دوام خوبی داشته باشد، بلکه نباید بعد از گذشت زمان شما را اذیت کند و گاز بگیرد!

کدام ریش تراش و ماشین اصلاح مناسب من است؟

شاید این مهمترین سوالی است که باید به آن پاسخ دهید. فارغ از اینکه در ابتدا سراغ چه برندی بروید، باید به نیازهایتان توجه کنید. اینکه دوست دارید ریش بگذارید یا ته‌ریش داشته باشید یا اینکه دلتان می‌خواهد همیشه صورتتان بدون ریش و به اصطلاح سه‌تیغه باشد.

از طرف دیگر اگر ریش‌هایتان مدل‌دار است، حتما مدلی را انتخاب کنید که از قابلیت‌های مختلف برای درآوردن ریش‌های متفاوت و برس‌های مختلف برخوردار باشد.

در مورد ماشین اصلاح هم این قضیه صدق می‌کند. مدل‌هایی که در آرایشگاه‌ها می‌بینید نمونه‌های حرفه‌ای و قدرتمندی هستند که برای مصارف زیادی ساخته شده‌اند. اگر برای مصارف خانگی می‌خواهید می‌توانید از مدل‌های معمولی‌تر استفاده کنید. گرچه انتخاب مدل و امکانات موردنظرتان روی قیمت ریش تراش و ماشین اصلاح موثر است. پس به فکر جیبتان هم باشید!

باسیم یا بدون سیم؟

انتخاب بین این دو مدل هم چالش بزرگی است؛ چراکه هم ماشین اصلاح و هم‌ ریش‌تراش باسیم و بدون سیم در بازار موجود است. مدل بدون‌ سیم از باتری استفاده می‌کند و شارژی است. شاید در نگاه اول مدل بدون سیم به دلیل حمل و نقل آسان مناسب‌تر باشد، اما نباید عجله کنید.

مدل بی‌سیم می‌تواند برای مصارف کم و خانگی خوب باشد، ولی بی‌تردید مدل‌های سیمی قدرت و استحکام بیشتری دارند. پس اگر می‌خواهید مو و ریش بلند را کوتاه کنید و مصرفتان در خانواده زیاد است، حتما سراغ ماشین اصلاح و ریش تراش با سیم بروید. ضمن اینکه یادتان باشد در صورت کاربرد زیاد، باتری و شارژ مدل‌های بدون سیم خیلی زود تمام می‌شود.

چه مدلی بخریم؟

ماشین‌های اصلاح معمولا از نظر ظاهری تفاوت زیادی با هم ندارند و بیشتر برند و امکانات آنها متفاوت است. ولی ریش تراش‌ها بیشتر در دو مدل چرخشی و فویلی به فروش می‌رسند. مدل چرخشی همان نمونه‌های فیلیپس سه‌تیغ قدیمی است که بسیاری از ما دیده‌ایم و مدل فویلی هم تیغه‌های رولی شکل دارد.

اگر خیلی زود به زود و روزانه از ریش تراش استفاده می‌کنید و صورتتان حساس است، پیشنهاد می‌کنیم سراغ مدل فویلی بروید. ولی اگر پوست و ریش‌هایتان زمخت است و دیر به دیر از ریش تراش استفاده می‌کنید، مدل چرخشی بهتر است.

ضد آب باشد یا نباشد؟

واقعیت این است که از مدل‌های بدون سیم و ضدآب ریش تراش و ماشین اصلاح می‌توان در محیط‌های مرطوب و حتی حمام استفاده کرد. اما هنوز بین کارشناسان اختلاف نظر وجود دارد و برخی معتقدند باید حتما قبل از حمام و در محیط خشک ریش‌ها را تراشید و موها را زد. این گروه بر این باورند که عملکرد دستگاه در محیط خیس خیلی خوب نیست و ممکن است به پوست و ریشه‌های مو آسیب وارد شود.

ولی برخی دیگر از جمله تولیدکنندگان معتقدند هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و به همین دلیل مدل‌های ضدآب را تولید کرده‌اند تا حتی در هنگام حمام کردن هم بتوانید صورت و موهایتان را اصلاح کنید.

از کدام برند بخریم؟

برندهای خوب زیادی در حوزه تولید و فروش انواع ماشین اصلاح و ریش تراش فعالیت می‌کنند که برخی از آنها را از سال‌ها قبل می‌شناسیم. بهتر است پیش از خرید کاملا درباره محصول موردنظرتان، نیاز، قیمت، قابلیت‌های دستگاه و حتی طراحی ظاهری آن حسابی تحقیق کنید. ولی مهمترین برندهای موجود در بازار گزینه‌های زیر هستند

  • فیلیپس
  • براون
  • پاناسونیک
  • رمینگتون
  • شیائومی
  • موزر

بهترین ماشین اصلاح و ریش تراش را از فروشگاه زنبیل بخرید

اگر می‌خواهید بهترین ست اصلاح را داشته باشید که سال‌های سال همراهتان باشد برای بررسی دقیق مدل‌های متنوع و جزئیات آنها همراه با عکس، مشاهده قیمت ماشین اصلاح و ریش تراش، مقایسه مدل‌های مختلف و در نهایت یک خرید اینترنتی خوب می‌توانید به فروشگاه اینترنتی زنبیل سر بزنید. . در این فروشگاه شما علاوه بر محصولات دیجیتال، پزشکی، آرایشی، ورزشی، سیسمونی نوزاد و ... میتوانید تنوع کاملی از لوازم خانگی معتبرترین برندها را مشاهده نمائید و جهت مطالعه مقالات مرتبط با راهنمای خرید محصولات و نکات مهم برای خرید مشابه مقالاتی چون 8 طلایی در خرید لوازم خانگی به وبلاگ فروشگاه سری بزنید. در این فروشگاه علاوه بر تضمین بهترین قیمت می‌توانید ازخدمات منحصربه‌فرد زیر هم بهره‌مند شوید:

  • چتر حمایتی زنبیل
  • 10 روز ضمانت خرید
  • امکان خرید اقساطی
  • مشاوره و حتی ثبت سفارش تلفنی


لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید